• 16:19 – Які штори підійдуть до зелених шпалер? 
  • 19:56 – Цокольні панелі під камінь 
  • 16:18 – У який колір пофарбувати стіни на кухні? 
  • 08:18 – Дизайн інтер'єру квартири в сучасному стилі 

Причіп на одному колесі: принцип створення

антажні візки на одному колесі, на які встановлювалися різні види обладнання: зварювальні апарати, газові лічильники, лічильники визначення кількості дефектів на дорозі, лічильники для визначення кілометражу доріг (одометри) для установки кілометрових стовпів, дорожніх знаків і т. п., використовувалися різними технічними службами. Це служби міського господарства, дорожні. Але разом з тим причепи на одному колесі для перевезення вантажів у складі автопоїздів так і не прижилися. Обов'язково скористайтесь сервісом «ОтзывГид». Там ви прочитаєте багато цікавої інформації, особливо про ренесанс страхування відгуки .

Причіп на одному колесі: принцип створення


Зараз в Росії стало популярним рух байкерів. Байкер - любитель мотоциклів. Групи таких любителів на своїх мотоциклах все частіше зустрічаються на дорогах. Все своє вони возять з собою, навішавши речі на мотоцикли. Рідше зустрічаються в таких групах мотопоезда у складі потужного мотоцикла, наприклад, "Харлей", і причепа на одному колесі.

Такий поїзд весь виблискує хромом, лаком, зазвичай чорним. Водіння мотоцикла і виляющего ззаду одноколісного причепа становить великий ризик, та якщо ще й дорога слизька.

Виробництво одноколесных причепів, малими серіями, було налагоджено в кінці 50-х, початку 60-х років минулого століття в СРСР. Експортувалися вони також із країн народної демократії, таких як НДР, Чехословаччина. Через нестачу попиту були зняті з виробництва і поступово зникли з доріг.
Разом з тим інтерес власників авто до одноколісному причепів залишився. Умільці продовжували і продовжують самостійно виготовляти причепи. Для введення їх в експлуатацію потрібно виконати, розроблені НАМИ, "Технічні вимоги до виготовляються в індивідуальному порядку вантажних причепів до легкових автомобілів". У цьому документі вказані вимоги до безпеки руху, надійності в експлуатації та конструкції тягово-зчіпного пристрою (ТСУ). Причепи можуть бути одноосьові (двоколісні) і одноколійні (одноколесные), з колесом костильного типу. ТСУ повинна бути, бажано, кульового типу.

Причіп на одному колесі: принцип створення


В даний час є потреба в одноколесных причепах. Вони повинні відповідати технічним вимогам НАМИ. Види і типи таких причепів відповідають різним потребам власників легкових автомобілів. Умільці, витримуючи вимоги НАМИ, також можуть виготовляти оригінальні екземпляри, як для себе, так і на замовлення автовласників.

Для стійкості одноколісного причепа відносно автомобіля розроблені різні схеми зчеплення з авто.

Зчіпка SWVELWHEEL-ECO. Така схема зчеплення забезпечує:

1. Жорстке зчеплення кузова автомобіля та причепа;
2. Виключення повороту причепа по відношенню до кузова автомобіля.


Причіп жорстко пов'язаний з кузовом автомобіля відносно горизонтальної площини, тобто становить єдине ціле і є як би продовженням кузова.

Причіп на одному колесі: принцип створення


Вертикальні переміщення причепа забезпечуються двома кульовими пальцями ("фаркопами"), рознесеними по горизонталі і встановленими під бампером.

Причіп на одному колесі: принцип створення


Причіп може розгойдуватися щодо кузова вгору - вниз, але не має можливості зміщення відносно центру повороту. Прямокутна силова зчіпка не дає такої можливості.

Для забезпечення можливості такого повороту автопоїзда встановлюється єдине колесо, на поворотною вилки з демпфуючим пристроєм, зразок опорного ролика ніжки рояля. При виконанні маневрів колесо самовстановлюється і котиться без бічного ковзання.

Уявіть автобус довжиною 15 м, подумки розріжте навпіл. Додайте в якості опори задній частині передньої половини ще один міст. Вийде спрощена схема автопоїзда на жорсткому зчепленні. При повороті задня частина причепа буде сильно виходити за радіус повороту. Ймовірність того, що буде зачеплений інший автомобіль, який рухається по сусідній паралельної смузі, досить велика. Тут будуть необхідні навички водіїв довгомірних автобусів або вантажних машин.

Для виключення такого недоліку призначаються "фаркопи", виконані у вигляді хрестовини, застосовуваної в карданних валах.
Таке з'єднання дозволяє переміщення причепа, як у вертикальному напрямку, так і горизонтальному. При цьому виключається крен причепа на одному колесі по відношенню до кузова автомобіля. Стійкість при русі на слизькій дорозі, а також вантажопідйомність одноколійного причепа можуть мати обмеження, що і викликає сумніву.

Хоча застосування таких причепів для перевезення багажу в закріплених кофрах, невеликих мотоциклів, велосипедів має місце бути.
загрузка...
Залишити коментар
  • Коментують
  • Сьогодні
  • Читається
Ремонт
загрузка...