• 16:19 – Які штори підійдуть до зелених шпалер? 
  • 19:56 – Цокольні панелі під камінь 
  • 16:18 – У який колір пофарбувати стіни на кухні? 
  • 08:18 – Дизайн інтер'єру квартири в сучасному стилі 

Розкоксовка двигуна

Раскосовка двигуна – ця операція вже бувалих моторів з солідним пробігом. Особливо замислитися варто в тому випадку, якщо машина експлуатується здебільшого в міському режимі або в складних кліматичних і дорожніх умовах.

Розкоксовка двигуна


Ознаки, що вказують на явну необхідність розкоксовки:

  • двигун сильно витрачає масло, а з вихлопної труби валить чорний дим;

  • всі циліндри показують знижену компресію.

    Втім, не варто думати, що розкоксовка здатна замінити собою капітальний ремонт – якщо деталі вже сильно зношені, то виходом може стати лише заміна деталей двигуна.

    Отже, ви зважилися провести раскоксовку. Для початку визначіться, чи будете ви купувати спеціальні засоби для цього або виготовите їх самостійно.

    Що стосується магазинних засобів, то тут все просто – приходьте і купуєте. При цьому, цілком можна купувати навіть недорогі марки, вони також досить ефективні. Якщо ви не шукайте легких шляхів, то чистячий засіб можна приготувати самостійно. Для цього вам буде потрібно 1 частка гасу і 2 частки ацетону. Вам потрібно буде приблизно 150 мл на кожен циліндр двигуна. Ефективність «саморобки» буде, безумовно, нижче, ніж у фірмового вироби.

    Тепер що стосується самого процесу розкоксовки:

    1. Прогрійте двигун до робочої (або трохи нижче) температури – перегрівати його не варто;

    2. Зніміть бронепроводи, від'єднайте їх від котушок і виверніть свічки з посадкових місць;

    3. Злийте старе масло з двигуна і закрутіть масляну пробку.

    4. Залийте чистячий засіб (раскоксовку) і закрутіть свічки (це допоможе засобу не випаровуватися).

    5. Дайте двигуну відстоятися 8-10 годин.

    6. Після того як двигун откис, виверніть свічки;

    7. Виверніть зливну пробку і злийте суміш з двигуна. Тепер необхідно залити ваше старе масло;

    8. Не підключаючи котушку запалювання, прокрутіть двигун стартером;

    9. Встановіть котушки.


    10. Після проведення зазначених операцій, виїжджайте на трасу і рухайтеся, розкручуючи мотор до 3-4 тисяч обертів. І нехай вас не бентежить білий дим з вихлопної труби – це всього лише догорають залишки розкоксовки. Після того як ви обкатает машину в різних режимах руху, слід замінити масло і масляний фільтр на нові.

      Яких результатів варто чекати?

      1. По-перше, двигун відразу стане більш чуйним і поверне колишню потужність.

      2. По-друге, вирівняється компресія.

      3. По-третє, масло перестане витрачатися.


      Перший готель 5 зірок в Ялті на villaelenahotel.ru читайте подробиці на цьому сайті, а також поспішайте забронювати собі номер!
  • загрузка...
    Залишити коментар
    • Коментують
    • Сьогодні
    • Читається
    Ремонт
    загрузка...